bir küfür et!

.
sıkıldım.

ve çok sinirliyim.

herhalde şu dünyada en sinir olduğum insan modeli: faşist kafatasçı devletçi askerden fazla askerci! olanı... insan denir mi bilmiyorum ama...

ve insanın en yakınında olması, akrabaları olması böylelerinden daha da üzücü... yok neymiş efendim görmüşüz devletsizliğin ne demek olduğunu urumçi de... yok neymiş efendim hani o ezilen kürt halkı varmış ya, kinayeli kinayeli söyleyişler... yok neymiş efendim asker olmazsa olmazmış...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

aslında herşey teyzemin oğlunun askere gidecek olmasıyla başladı.. dayanamadım işte.. ne yapayım... sen böyle vatan millet sakarya dersin dağa çıkar ölürsün...ama anneni almazlar yemin törenine... açıkla sen bunu...bunu açıkla bana...xxxxxxx kalktı baban cumhurbaşkanı olmak istedi, annenin başı örtülü diye yapmadıklarını bırakmazlar.. sen de kalkmışsın bu sistemi rejim devleti savunuyorsun bana... kendi anana babana , kendine hakaret ediyorsun aslında... xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

kalkıcam bu laik ordu için öleceğim, sonra bir de şehit olacağım! çocuğum olursa eğer bir gün hiç istemiyorum buralarda olmasını...

neymiş efendim çok iyi biliyorlarmış bizim hangi kaynaklardan beslendiğimizi!

kurandan başka hiçbirşeyle beslenmiyorum dedim. haykırdım aslında bahçedeydik.. tüm site duymuş olabilir.. annem çok kızdı... ayy allah ım ya... şu an saçımı başımı yolmak üzereyim.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



askere tapan gerizekalı ergenekoncular...

daha rahatlamadım...

.

7 Responses so far.

  1. Adsız says:

    bu devletin böyle zihniyetlere ve yetiştireceğiniz çocuklara ihtiyacı olduğunu hiç sanmıyorum

  2. Adsız says:

    böyle zihniyet derken beni mi kastediyorsunuz?

    eğer öyleyse devletin ihtiyaçlarıyla ilgilenmediğimi belirteyim...

  3. m says:

    "inadına kürt biriyle evlenmek" tepkisi veya "hususiyetle kürt biriyle evlenme" arzusu. aklını ve gönlünü kurana inşa ettirme çabasında olan müslümana yakışmayan tavırlardır diye düşünüyorum acizane.

    bir kürt olsaydım şayet azılı faşist bir türkün tavrı ile bu tavır arasında bir tercihte kalmayı hiç istemezdim. ikisi de kürde ya da daha doğru bir deyişle insana(kula) doğru yerden bakıyor değildir çünkü. biri düşman olarak diğeri dost olarak ezmektedir. ikisi de insan olmak dışında biraz klişe olacak ama seçme imkanımızın dahi olmadığı bir vasfı öncelemektedir.

    sözlerimin muhatabı olmadığınızın farkındayım af buyurun yeri geldi es geçmeyeyim maksadıyla buraya düşüncemi iliştirmiş olayım dedim.yazı yazamaz bir halde olduğum şu son zamanlarımın üzerine bir nebze de olsa iyi gelecektir aynı zamanda.
    yazınızdan da anlaşılacağı kadarıyla söyleminiz tepkiye tepki olarak duruyor. burada asıl değinilmesi ve dikkat edilmesi gereken nokta öfkelendiğimizde tepkimizin de müslümanca olması. Allah için öfkelenirken onu gücendirmeme hassasiyeti.öfkemizi yenmek de bu olsa gerek yoksa yiyip yutmak değildir pehlivanlık.

    tekrardan affınızı istirham ederim

  4. Unknown says:

    inadına kürt biriyle evlenmek gibi cümle kurmamda maksat bir kürdü pasifleştirip birilerine inat olsun, mesaj olsun diye objeleştirmek değil.

    o cümledeki vurgu; daha sonra gelen cümlede idi. amacımız kiminle evlenip evlenmeyeceğimiz değil. o bahsettiğim tipilojideki insanların böyle birşeye nasıl bakacağı, baktığı. ayrıca olayın ideolojik kısmını geçin sosyolojik ve psikolojik açıdan da niye inat olsun diye evleneyim yani!

    ayrıca bu devletin böyle zihniyetlere ihtiyacı yok cümlenizi kabullenemediğimi söyleyin. işte benim de tam karşısında bulunduğum, dün beni sinirlendiren mevzuu bunun aynısıydı. hep devlet eksenli bakmak... develt lutfettiği için burdayız... devlet olmazsa ne olur...

    ben devlet var olduğu için var değilim. devlet ben var olduğum için var. onun için devletin böyle zihniyetlere ihtiyaç duymaz cümlesini gerçekten anlayabiliyor değilim!

  5. m says:

    bu devletin böyle zihniyetlere ihtiyacı yok


    bu yorum bana ait değil bu yüzden bir harf dahi olsa isim hanesine birşeyler karalamışımdır

  6. m says:

    gerçi ilk yorumda belirtmiştim yalnız tekrardan zarar gelmez.
    sözlerimin hedefinde siz yoktunuz. öyle sırf eleştirmek olsun diye birinin söylediği onca lafın arasından cımbızla bir lafı seçip üzerine ahkam kesen biri olmaktan da hep imtina etmişimdir. sadece son zamanlarda müslüman gençler arasında bu düşünceyi ciddi ciddi taşıyanlarının da olması hasebiyle gündemimde olan bir düşünceyi tam da yeridir diye düşünerek diğer bir yandan da yazarın yazılarına herhangibir biçimde de olsa (olumlu, olumsuz veya hiç anlaşılmamış olduğunu gösterir)bir tepki almasının okurun sorumluluğunda olduğunu düşünmemden kaynaklanmış bir yorumdur. kimseyi doğruda hedef alıp da düzeltme maksadı taşımamaktadır.

  7. Unknown says:

    özür dilerim o zaman. böyle adsız yorumlar olunca bağlantı kurmakta zorlanıyorum.

    söylediklerinizi daha özenle okuyacağım

haydi durma söyle

Etiketler

40ında 40 kadın (1) aalborg universitet (1) ah muhsin ünlü (2) ahlaksız (1) ahmet altan (1) ahmet kaya (1) ahmet muhip dıranas (1) alanis morisetti (1) andımız kaldırılsın (1) anna (1) arranged (1) aşk risalesi (2) attila ilhan (1) aynalar koridorunda aşk (1) azam ali (1) aziz nesin (1) barcelona barcelona (1) boys over flowers (3) cafe de flore (1) cahit zarifoğlu (10) can yücel (1) cemal süreyya (1) cevdet bağca (1) chaos 2001 (1) cihan aktaş (1) cv (1) dağcılık (1) DE LA FRAYEUR D’ÊTRE PLOMBIER BORGNE (1) dengeler adına (1) devendra banhart (1) documentarist (1) dostoyevski (1) dublörün dilemması (2) dutch chapel (1) dücane cündioğlu (1) edip cansever (1) elif şafak (1) elif şafak siyah süt (2) elveda oblomov (1) erdem beyazıt (6) eren safi (1) ergenekon şerefsizleri (3) eternal sunshine of spotless mind (2) everything must change (1) ey selahaddin (1) farif ferjad (1) fatma barbarosoglu (1) fight club (1) FİLİSTİN (10) filistin hamas islam (2) first lady (1) furkan çalışkan (2) furkan suresi (1) galata konak cafe (1) george benson (1) gökhan özcan (3) görücü usulü (1) hakan albayrak (2) hamlet (1) hayat iman ve cihad (1) ian dallas (1) ibrahim paşalı (1) ibrahim tenekeci (8) ihvani müslim (1) imam humeyni (2) imany (1) ismail kılıçarslan (1) ismet özel (13) izzet şahin (1) kadın (1) kafka (1) kardeş türküler (1) karnak kafe (1) kelam (1) keny arkana (1) killng me softly (1) kitaplarım (1) kolera (1) korkma ben varım (2) küçük prens (1) la haine (1) lale müldür (2) lara fabian je t'aime (1) le trio joubran (1) leman sam (1) leonard cohen (1) leyla ile mecnun turgut uyar (1) majid majidi (1) masal (1) mavi kelebek (1) mehmet efe (2) melek arslanbenzer (1) mızraksız ilmihal (3) mihrimah sultan cami (1) mo ghile mear (1) murat menteş (7) mustafa islamoğlu (2) mustafa kutlu (4) mustafa ulusoy (2) müslüm gürses (1) native deen (1) nazanbekiroglu (1) nazım hikmet (1) necib mahfuz (1) necip fazıl (1) NEDEN AŞK ACISI (1) nietzsche (2) nihat dağlı (1) nikos kazancakis (1) nurettin topçu (1) nurullah genç (1) obama (1) oğuz atay (1) old boy (1) one litre of tears (1) onegin letters (1) oruç aruoba (4) ömer hayyam (1) özdemir asaf (1) pink floyd (1) platon (1) pulp fiction (1) rachel corrie (1) reconstruction (1) samed karagöz (1) sartre (1) satrpialo (1) sezai karakoç (2) sin palabras (1) sonbahar (1) suleyman cobanoglu (1) sultanahmet camii (1) süleyman çobanoğlu (3) sünnet anlayışı şekilcilik (1) şarkılar (28) şıpsevdi sakız (1) taraf (1) tarık tufan (2) tekfurun kızı (1) the best of youth (1) the burning plain (1) tuluhan tekelioğlu (1) turgut uyar (1) tutunamayanların şarkısı (1) uçurtma avcısı (1) utopia (1) varlık ve teklik teoremi (1) vas mandara (1) with one voice (1) yarim senden ayrılalı (1) yavuz selim camii (1) yıldız hamidiye cami (2) yılmaz erdoğan (1) you will never know (1) yök (1) yusufilezüleyha (1) zeynep arkan (1) zeytin'in hayali (1) zorba (1)

Blog Arşivi